Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

ПОМОЩ - ВРЪЩАНЕ

ВРЪЩАНЕ

Ако си пазарувал от нашия интернет магазин, можеш да върнеш продукта/ продуктите в срок от 30 дни от получаване на доставката, като те трябва да отговарят на условията за връщане, а разходите за връщането са за сметка на DISTRICT. На какви условия трябва да отговарят продуктите и как да ги върнеш виж по-долу.

Продукти без дефект, купени във физически магазин от веригата DISTRICT, не подлежат на връщане, а само на замяна.

За да върнеш даден продукт, той трябва да отговаря на следните условия:
- не трябва да бъде използван;
- да е в добър търговски вид;
- в оригиналната си опаковка, с оригинални етикети, придружен от оригиналните документи, издадени от DISTRICT – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).

При връщането на продукта той задължително трябва да бъде пакетиран в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.).

Върху оригиналната опаковка на продукта - кутия или плик, не трябва да лепите никакви материали, тиксо, товарителници и други, които да нарушават целостта и търговския ѝ вид.

За да върнеш по куриер продукт/и, купени онлайн на districtshoes.bg, и впоследствие да ти бъде възстановена сумата, освен срокът да е до 30 дни от датата на получаване на поръчката и да отговаря на условията за връщане, трябва да попълниш и изпратиш формуляр за връщане. Попълни формуляра на хартиен носител, който сме ти изпратили с поръчката и ни го изпрати заедно с продуктите, които връщаш. Ако си изгубил формуляра, изтегли го
ИЗТЕГЛИ ФОРМУЛЯРА

Когато връщаш продукт, то е за сметка на DISTRICT и това става задължително с куриерска фирма SPEEDY, ECONT, Европът или чрез услугата BOX NOW, а не с произволно избран куриер.

Можеш да върнеш получен по онлайн поръчка артикул във всеки един от магазините DISTRICT и SPORT DEPOT с изключение на магазините SPORT DEPOT в Сливен, Боровец, Банско, Кърджали. За да върнеш артикула в магазин, той трябва да отговаря на условията за връщане на продукти.

Виж всички магазини тук

За да върнеш пратка чрез BOX NOW автомат, кликни по-долу и попълни онлайн формуляра, като впишеш име, имейл адрес и телефонен номер. След като формулярът бъде попълнен, ще се генерира нова товарителница. Моля, напиши номера на новата товарителница върху пратката или я разпечатай и залепи.

КЪМ ОНЛАЙН ФОРМУЛЯРА
ВИЖ ПОДРОБНОСТИ

Адресът, на който трябва да върнеш продуктите, е:

Младост 4, ул. Васил Радославов 6,
сграда SPORT DEPOT, Интернет магазин DISTRICT,
гр. София, 1766

Можеш да върнеш дрехи, обувки и аксесоари, купени онлайн на districtshoes.bg, безплатно в срок до 30 дни от получаването на поръчката.

Съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите ще ти възстановим платената за върнатите продукти сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която си упражнил правото си на връщане на стоката. За начална се счита датата, на която сме получили върнатата стока.

Моля, във формуляра за връщане да попълниш акуратно и четливо необходимите данни.

Не носим отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми или забавяния от страна на куриерските фирми, от които може да произтече удължаване на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за теб.

Независимо от начина, по който си заплатил онлайн поръчката, можеш да върнеш артикула във физически магазин DISTRICT или SPORT DEPOT и да си получиш парите веднага на касата на магазина.

Сумата може да ти бъде върната във всеки магазин DISTRICT и SPORT DEPOT с изключение на магазините SPORT DEPOT в Сливен, Боровец, Банско, Кърджали и Хасково. Пълен списък на магазини DISTRICT и SPORT DEPOT: виж тук

Желателно е клиентите, които искат да върнат продукт в магазин DISTRICT или SPORT DEPOT, да го посетят в следобедните часове на деня, за да получат заплатената от тях сума.

Ето още опции:

Връщане по банкова карта и банкова сметка

Ако си платил с банкова карта и желаеш, връщането на сумата може да бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането, след като си попълнил формуляр за връщане.

Ако си платил на куриера при получаване на доставката, сумата също може да ти бъде върната по банкова сметка след попълнен формуляр за връщане.

Заявката трябва да съдържа:
- трите имена по лична карта;
- лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената сума за стоката.

Ако по някаква причина връщането на сумата по карта не е успешно, ще бъдеш уведомен допълнително, за да предоставиш банкова сметка на свое име, по която да бъде възстановена сумата.

С пощенски запис

Ако желаеш, сумата може да ти бъде върната и с пощенски запис

За връщане на сумата с пощенски запис е необходимо да се попълни формулярът за връщане, като се изискват следните данни:
- трите имена по лична карта;
- точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.
При желание от твоя страна, изрично посочени във формуляра за връщане, можем да ти възстановим сумата под формата на онлайн ваучер. При възстановяване под формата на онлайн ваучер сумата ще бъде заредена в онлайн ваучер, който ще бъде изпратен на имейла адреса, с който е направена поръчката.

Когато си платил поръчката изцяло с ваучер, сумата за върнатия продукт/продукти се възстановява под формата на ваучер.

Когато поръчката е платена частично с ваучер, в зависимост от броя на върнатите артикули и доплатената сума са възможни следните варианти:
- При стойност на ваучера, равна или надвишаваща стойността на върнатия продукт/продукти, сумата се възстановява под формата на ваучер.
- При стойност на използвания ваучер, по-малка от стойността на върнатия продукт/продукти, се възстановява стойността на ваучера, а доплатената сума се възстановява съгласно начина на заплащане на поръчката:

• При доплащане на поръчката с дебитна/кредитна карта доплатената сума за връщане се възстановява по платежното средство, с което е извършено плащането. При необходимост от допълнителни данни за банкова сметка, те ще бъдат ти бъдат поискани.

• При доплащане на поръчката в брой доплатената сума за връщане може да бъде възстановена по посочена от теб банкова сметка на твое име или с пощенски запис.

*По твое желание дори и при доплащане с наложен платеж или карта сумата може да бъде изцяло възстановена под формата на ваучер.

Имаш право да направиш подмяна на размер или артикул, фигуриращ в твоята онлайн поръчка, в срок не по-дълъг от 30 дни от датата на получаване на поръчката, но само на място в наш магазин, за артикул, наличен в този магазин. В този случай е необходимо да
направиш подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната ти поръчка, във всеки един от магазините ни.

Можеш също така да върнеш продукта безплатно по куриер в срок до 30 дни от датата на получаване и направиш нова поръчка в нашия сайт.

Продукт, купен от физически магазин, можеш да замениш в същия или друг магазин от нашата верига.

За да замениш стоката, е необходимо:

- да представиш документ за покупка;
- стоката да е в добър търговски вид и с всички етикети, с които е закупена.
- стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, която не трябва да има никакви нарушения.

Възможностите за замяна, които ти предлагаме, са следните:
- ако харесваш модела, но не ти е по мярка или не ти допада цветово например – да получиш същия продукт, но с друг номер или цвят.
- ако продуктът не ти допада, да го замениш за друг артикул на същата стойност или по-висока, но ако е по-висока - доплащаш разликата.
- можем да ти върнем (възстановим) заплатената сума под формата на ваучер (GIFT карта).