Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

ПОМОЩ - ДОСТАВКА

ДОСТАВКА

Доставката на обувки, дрехи и аксесоари, поръчани на districtshoes.bg, е безплатна.

Продуктите си ще получиш чрез куриерска фирма SPEEDY, ECONT или Европът на посочения от теб адрес или офис на куриер.

Стандартният срок за доставка до населено място на територията на България е три работни дни. По време на големите сезонни разпродажби в www.districtshoes.bg (януари/февруари и юли/август/септември, Black Friday) онлайн поръчките имат удължен срок на доставка. Средният срок на доставка през този период е до 7 работни дни, като в зависимост от натоварването и обема поръчки в някои случаи срокът на доставка е възможно да достигне до 14 дни.

districtshoes.bg предоставя услугата Click&Collect - доставка на поръчаните онлайн артикули в избран от клиента магазин DISTRICT или SPORT DEPOT.

Изрично условие, за да се възползваш от услугата, е да платиш поръчката предварително с дебитна/кредитна карта чрез сайта districtshoes.bg.

Стандартният срок за обработка на поръчките Click&Collect е до 5 работни дни.

Сумата по отказана/върната Click&Collect поръчка може да бъде възстановена в брой на касата на магазина или по платежното средство, с което е извършено плащането, в законоустановения срок до 14 дни.

След като направиш поръчката си, на електронната поща, с която си се регистрирал, ще получиш мейл с потвърждение. Ако имаш регистрация и профил в нашия интернет магазин, то можеш да видиш статуса на поръчката в секцията „Моите поръчки“ в профила си.

Ето и какво означава всеки от статусите на поръчката:

- Приета - поръчката е приета от нашия екип;
- Обработва се - поръчката е в процес на обработка;

Ако в процеса на обработка възникне проблем или липса на някой от артикулите, в срока за обработка на поръчката ще бъдеш уведомен на твоята електронна поща.

- Приключена - поръчката е обработена и ще бъде предадена на куриер;
- Анулирана - поради липса или проблем с артикул/артикули, който не може да бъде изпратен, поръчката е анулирана. В срока за обработка на поръчката ще те уведомим по имейл.
- Delivered - поръчката е доставена в посочения от теб магазин DISTRICT или SPORT DEPOT – важи за услугата Click&Collect

Ако имаш профил в нашия интернет магазин, то номерът на товарителницата ще се генерира автоматично в секцията на поръчката при приключването и предаването ѝ на куриер.
Използвайки номера на товарителницата, можеш да я проследиш в сайта на куриера.

Не, не можеш. Изключение се допуска единствено за поръчки, платени своевременно с дебитна или кредитна карта. Ако случаят с твоята поръчка е такъв, моля, свържи се с нас на телефон 0894568158 или ни пиши на [email protected] , или ни потърси във Facebook. Ако поръчката ти не е платена своевременно с банкова карта, моля, запознай се с останалите възможности, които предлагаме.

Можеш да анулираш поръчката си в рамките на деня, в който е направена. За да го направиш, свържете се с нас на клиентския телефон 0894568158, пишете ни на имейл [email protected] или ни намери във Facebook. Можеш също така да вземеш поръчката си и в рамките на 30 дни да прецениш дали искаш да я задържиш. Какви са условията за връщане на облекло, обувки и аксесоари можеш да видиш в създадената секция.