ПОМОЩ - ДОСТАВКА

ДОСТАВКА

Доставката на обувки, дрехи и аксесоари, поръчани на districtshoes.bg, на обща стойност над 100 лева е безплатна.

Продуктите си ще получиш чрез куриерска фирма SPEEDY, ECONT или Европът на посочения от теб адрес или офис на куриер.

Стандартният срок за доставка до населено място на територията на България е три работни дни. По време на големите сезонни разпродажби в www.districtshoes.bg (януари/февруари и юли/август/септември, Black Friday) онлайн поръчките имат удължен срок на доставка. Средният срок на доставка през този период е до 7 работни дни, като в зависимост от натоварването и обема поръчки в някои случаи срокът на доставка е възможно да достигне до 14 дни.

districtshoes.bg предоставя услугата Click&Collect - доставка на поръчаните онлайн артикули в избран от клиента магазин DISTRICT или SPORT DEPOT.

Изрично условие, за да се възползваш от услугата, е да платиш поръчката предварително с дебитна/кредитна карта чрез сайта districtshoes.bg.

Стандартният срок за обработка на поръчките Click&Collect е до 5 работни дни.

Сумата по отказана/върната Click&Collect поръчка може да бъде възстановена в брой на касата на магазина или по платежното средство, с което е извършено плащането, в законоустановения срок до 14 дни.

След като направиш поръчката си, на електронната поща, с която си се регистрирал, ще получиш мейл с потвърждение. Ако имаш регистрация и профил в нашия интернет магазин, то можеш да видиш статуса на поръчката в секцията „Моите поръчки“ в профила си.

Ето и какво означава всеки от статусите на поръчката:

- Приета - поръчката е приета от нашия екип;
- Обработва се - поръчката е в процес на обработка;

Ако в процеса на обработка възникне проблем или липса на някой от артикулите, в срока за обработка на поръчката ще бъдеш уведомен на твоята електронна поща.

- Приключена - поръчката е обработена и ще бъде предадена на куриер;
- Анулирана - поради липса или проблем с артикул/артикули, който не може да бъде изпратен, поръчката е анулирана. В срока за обработка на поръчката ще те уведомим по имейл.
- Delivered - поръчката е доставена в посочения от теб магазин DISTRICT или SPORT DEPOT – важи за услугата Click&Collect

Ако имаш профил в нашия интернет магазин, то номерът на товарителницата ще се генерира автоматично в секцията на поръчката при приключването и предаването ѝ на куриер.
Използвайки номера на товарителницата, можеш да я проследиш в сайта на куриера.

Не, не можеш. Изключение се допуска единствено за поръчки, платени своевременно с дебитна или кредитна карта. Ако случаят с твоята поръчка е такъв, моля, свържи се с нас на телефон 0894568158 или ни пиши на [email protected] , или ни потърси във Facebook. Ако поръчката ти не е платена своевременно с банкова карта, моля, запознай се с останалите възможности, които предлагаме.

Можеш да анулираш поръчката си в рамките на деня, в който е направена. За да го направиш, свържете се с нас на клиентския телефон 0894568158, пишете ни на имейл [email protected] или ни намери във Facebook. Можеш също така да вземеш поръчката си и в рамките на 30 дни да прецениш дали искаш да я задържиш. Какви са условията за връщане на облекло, обувки и аксесоари можеш да видиш в създадената секция.

При получаване на пратка с Еконт, всеки клиент може да се възползва от услугата „Преглед“. Услугата важи при доставка до офис на Еконт или до адрес. С услугата "Преглед" можете да отворите и прегледате съдържанието на пратката (без да го тествате) в рамките до 15 минути. При разрешен "Преглед", служителят на Еконт, предаващ пратката, има ангажимента да отвори пратката в присъствието на получателя с цел последният да провери съдържанието на продукта и наличието на дефекти.

Преди да прегледате пратката е нужно да заплатите стойността на куриерската услуга по обратното й връщане.

В случай че приемете пратката след като сте извършили прегледа, служителят на Еконт ще Ви възстанови надвзетата сума по обратната куриерска услуга.

В случай че откажете да приемете пратката след като сте извършили прегледа, транспортните разходи за връщането са за ваша сметка.

В случаите когато:
• получената стока явно не съответства на заявената в поръчката
• грешката е настъпила по вина на DISTRICT (объркан размер, цвят, артикул и др.)

DISTRICT ще поеме разходите и ще ви възстанови сумата, която сте заплатили за обратната куриерска услуга след като върнете обратно стоката към нас и търговския й вид не е нарушен.