Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Връщане и замяна

УСЛОВИЯ ЗА ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА ПО ОНЛАЙН ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА И МАГАЗИНИТЕ НА DISTRICT

1. Условия за замяна и връщане на стока по онлайн поръчка през сайта на DISTRICT

• Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока от districtshoes.bg, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си.  

1.1 Клиентът има право да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка от districtshoes.bg, в срок, не по-дълъг от 30 дни от датата на получаване на поръчката, но САМО на място в наш магазин, за артикул, наличен в този магазин. В този случай е необходимо:
- да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, във всеки един от магазините DISTRICT. Пълен списък на нашите магазини: виж виж тук.

2. Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули по поръчка от districtshoes.bg.

•БЕЗПЛАТНО Е ВРЪЩАНЕТО НА: дрехи, обувки и аксесоари - раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила. Връщането за наша сметка става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ, ЕВРОПЪТ или чрез услугата BOX NOW, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин DISTRICT. Връщането се допуска при следните условия:

2.1.1. Пратката със стоките, които връщате, трябва да бъде придружена от попълнен формуляр за връщане. За ваше улеснение сме ви изпратили формуляра на хартиен носител. Проверете дали разполагате с него. Ако такъв липсва или сте го изгубили, то можете да го изтеглите от линка по-долу.

Ако имате нужда от помощ или съдействие, можете да се свържете с нас на клиентския номер 0894568158 или на [email protected].

2.1.2. Стоката НЕ трябва да бъде използвана, да е в добър търговски вид, с оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от нас – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).

2.1.3. При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде придружена от попълнения формуляр за връщане и да е пакетирана в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката - кутия или плик на продукта, НЕ трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка.

2.1.4. Когато връщането на продукт е за наша сметка, това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ, ЕВРОПЪТ или чрез услугата BOX NOW, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

2.2. Клиентът има право да върне получените артикули във всеки един от магазините DISTRICT или SPORT DEPOT с изключение на магазините SPORT DEPOT в Сливен, Кърджали, Банско и Боровец. Връщането на артикулите и възстановяването на сумата се допуска при спазени условия от т.2.1.2.

3. Условия за замяна на стока, закупена във физически магазини DISTRICT

• Закупена на място в магазин стока без дефект не подлежи на връщане, а само на замяна! Замяна на стоката може да се извърши в 30-дневен срок от датата на закупуване.
 
3.1. Изисквания за стоката при замяна:
• Клиентът трябва да предостави покупен документ.
• Стоката трябва да е в добър търговски вид.
• Стоката трябва да е с всичките етикети, с които е закупена. 
• Стоката трябва да е в оригиналната опаковка, която от своя страна трябва да е без никакви нарушения.
 
3.2. Опции за замяна:
• Замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
• Замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
• Възстановяване на заплатената сумата под формата на ваучер (GIFT CARD).
Препоръка: Когато закупите обувки (от всякакъв тип), обуйте ги вкъщи и ги поносете 15-20 мин. С тази процедура, първо, разбирате дали моделът и размерът са подходящо подбрани, и второ, ще запазите търговския вид на обувката за евентуална замяна.
 
4. Опции за замяна/връщане на поръчки Click&Collect с адрес на доставка магазин на DISTRICT или SPORT DEPOT
 
4.1. При онлайн заплащане на поръчка Click & Collect (заплащане през сайта с дебитна/кредитна карта или банков превод)
    • Клиентът може да върне получените артикули на място в магазина, след като ги пробва, като ще получи платената за тях сума веднага на касата.
    • Клиентът има право да направи замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
    • Клиентът има право да направи замяна на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
 
5. Връщане на суми

5.1. Независимо от начина, по който си заплатил онлайн поръчката, можеш да върнеш артикула във физически магазин DISTRICT или SPORT DEPOT и да си получиш парите веднага на касата на магазина.
Сумата може да ти бъде върната във всеки магазин DISTRICT или SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Боровец, Банско, Кърджали и Хасково. Пълен списък на нашите магазини: виж тук

Желателно е клиентите, които искат да върнат продукт в магазин SPORT DEPOT, да го посетят в следобедните часове на деня, за да получат заплатената от тях сума.

5.2. Връщане по карта или банкова сметка

5.2.1. Ако си платил с банкова карта и желаеш, връщането на сумата може да бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането, след като си попълнил формуляр за връщане.

Ако по някаква причина връщането на сумата по карта не е успешно, ще бъдеш уведомен допълнително, за да предоставиш банкова сметка на свое име, по която да бъде възстановена сумата.

5.2.2. Ако си платил на куриера при получаване на доставката, сумата също може да ти бъде върната по банкова сметка след попълнен формуляр за връщане.

Заявката трябва да съдържа:
- трите имена по лична карта;
- лична банкова сметка, на която да бъде възстановена заплатената сума за стоката.

5.2.3. С пощенски запис
Ако желаеш, сумата може да ти бъде върната и с пощенски запис

За връщане на сумата с пощенски запис е необходимо да се попълни формулярът за връщане, като се изискват следните данни:
- трите имена по лична карта;
- точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.

5.2.4. С онлайн ваучер
При желание от твоя страна, изрично посочено във формуляра за връщане платената за върнат продукт от онлайн поръчка може да ти бъде възстановена под формата на онлайн ваучер. Сумата ще бъде заредена в онлайн ваучер, който ще бъде изпратен на имейла адреса, с който е направена поръчката.

5.3. Връщане на суми при пълно/частично използване на онлайн подаръчен ваучер или гифт карта.
 
5.3.1. Когато поръчката е изцяло заплатена с ваучер, сумата за върнатия продукт/продукти се възстановява под формата на ваучер за сайта.
5.3.2. Когато поръчката е заплатена частично с ваучер, в зависимост от броя на върнатите артикули и доплатената сума са възможни следните варианти:
- При стойност на ваучера равна или надвишаваща стойността на върнатия продукт/продукти стойността се възстановява под формата на ваучер.
- При стойност на използвания ваучер по-малка от стойността на върнатия продукт/продукти, се възстановява стойността на ваучера, а доплатената сума се възстановява съгласно начина на заплащане на поръчката:
• при доплащане на поръчката с дебитна/кредитна карта, доплатената сума за връщане се възстановява по платежното средство, с което е извършено плащането. При необходимост от допълнителни данни за банкова сметка, тя ще бъде поискана допълнително от клиента.
• при доплащане на поръчката в брой, доплатената сума за връщане може да бъде възстановена по посочена от клиента банкова сметка на негово име или с пощенски запис.
 

6. Срок за възстановяване на суми платени с карта или наложен платеж.

- Съгласно разпоредбите на ЗЗП, възстановяваме на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.
- Спорт Депо не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.

7. Формуляр за връщане в pdf-формат можете да изтеглите от линка по-долу
 
Уважаеми клиенти, не предлагаме услугата "Замяна на продукт" по онлайн поръчка чрез куриер, считано от 16.04.2020 г. Клиентът има възможността за връщане на стоката срещу възстановяване на заплатената сума, а при желание за нов продукт трябва да направи нова поръчка през сайта ни. Остава в сила възможността за замяна на продукт по онлайн поръчка на място в магазин при досегашните условия.
 

Ако имате нужда от помощ или съдействие, можете да се свържете с нас на телефон 0894568158 или на [email protected].

Моля, изпратете Вашата пратка към нас на адрес: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин