Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Връщане и замяна

УСЛОВИЯ ЗА ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА ПО ОНЛАЙН ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА И МАГАЗИНИТЕ НА ДИСТРИКТ

1. Условия за замяна и връщане на стока по онлайн поръчка през сайта на Дистрикт

• Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си. 

1.1 Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, в срок не по-дълъг от 30 дни от датата на получаване на поръчката. В този случай е необходимо:
- да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, във всеки един от магазините на "Дистрикт". Пълен списък на нашите магазини: виж тук.

- или чрез куриер на адрес: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин District

2. Клиентът има право в срок до 30 календарни дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули, като заяви желания за възстановяване на сума.

Спорт Депо възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.

• БЕЗПЛАТНО Е ВРЪЩАНЕТО НА: дрехи, обувки и аксесоари (раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шалове, шапки и ръкавици, колани и очила). Връщането се извършва задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин District. Връщането се допуска при следните условия:

2.1.1. Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от "Спорт Депо" АД електронен адрес за кореспонденция, в срок до 30 календарни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката, телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката.

2.1.2. Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от "Спорт Депо" АД – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава).

2.1.3. Когато връщането на продукт е за сметка на Спорт Депо АД това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

3. Условия за замяна на стока, закупена във физически магазини ДИСТРИКТ

• Закупена на място в магазин стока без дефект не подлежи на връщане, а само на замяна! Замяна на стоката може да се извърши в 30-дневен срок от датата на закупуване.
 
3.1. Изисквания за стоката при замяна:
• Клиентът трябва да предостави покупен документ.
• Стоката трябва да е в добър търговски вид.
• Стоката трябва да е с всичките етикети, с които е закупена. 
• Стоката трябва да е в оригиналната опаковка, която от своя страна трябва да е без никакви нарушения.
 
3.2. Опции за замяна:
• Замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
• Замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
• Възстановяване на заплатената сумата под формата на ваучер (GIFT CARD).
• Препоръки: Когато закупите обувки (от всякакъв тип), обуйте ги вкъщи и ги поносете 15-20 мин. С тази процедура, първо, разбирате дали избраният от Вас модел и размер са подходящо подбрани, и второ, ще запазите търговския вид на обувката за евентуална замяна.
 
4. Опции за замяна/връщане на поръчки Click&Collect с адрес на доставка магазин на Дистрикт
 
4.1. При онлайн заплащане на поръчка Click & Collect (заплащане през сайта с дебитна/кредитна карта или банков превод)
    • Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули и да заяви връщане на сумата по платежното средство, с което е извършено плащането.
    • Клиентът има право да направи замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
    • Клиентът има право да направи замяна на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
 
5. Връщане на суми

5.1. Връщане на суми, платени с карта.
- При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането след попълнена онлайн форма за заявка - тук.
- Ако по някаква причина връщането по карта не е успешно, клиентът ще бъде уведомен допълнително, за да предостави банкова сметка на негово име, по която да бъде възстановена сумата.

5.2. Връщане на суми, платени с наложен платеж.

5.2.1. В магазин на District.
- Връщането на суми, платени с наложен платеж може да се извърши във всеки един от магазините на District. Пълен списък на нашите магазини: виж тук

5.2.2. По банкова сметка или пощенски запис.
- Връщането на платени с наложен платеж суми се извършва след попълнена онлайн форма за заявка или на посочения от Спорт Депо АД електронен адрес за кореспонденция - тук. Заявката трябва да съдържа трите имена по лична карта, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката. Връщането на суми може да стане и с пощенски запис като е необходимо трите имена по лична карта, точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.

5.3. Връщане на суми при пълно/частично използване на онлайн подаръчен ваучер или гифт карта.
 
5.3.1. Когато поръчката е изцяло заплатена с ваучер, сумата за върнатия продукт/продукти се възстановява под формата на ваучер за сайта.
5.3.2. Когато поръчката е заплатена частично с ваучер, в зависимост от броя на върнатите артикули и доплатената сума са възможни следните варианти:
- При стойност на ваучера равна или надвишаваща стойността на върнатия продукт/продукти стойността се възстановява под формата на ваучер.
- При стойност на използвания ваучер по-малка от стойността на върнатия продукт/продукти, се възстановява стойността на ваучера, а доплатената сума се възстановява съгласно начина на заплащане на поръчката:
• при доплащане на поръчката с дебитна/кредитна карта, доплатената сума за връщане се възстановява по платежното средство с което е извършено плащането. При необходимост от допълнителни данни за банкова сметка, тя ще бъде поискана допълнително от клиента.
• при доплащане на поръчката в брой, доплатената сума за връщане може да бъде възстановена по посочена от клиента банкова сметка на негово име или с пощенски запис.
 

6. Срок за възстановяване на суми платени с карта или наложен платеж.

- Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Спорт Депо възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.
- Спорт Депо не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.

 
Уважаеми клиенти, поради усложнената обстановка на работа в противоепидемична обстановка и текущото извънредно положение отпада възможността за "Замяна на продукт" считано от 16.04.2020г. Клиентът има опция за връщане на стоката срещу възстановяване на заплатената сума, а при желание за нов продукт трябва да направи нова поръчка през сайта ни. Остава в сила възможността за замяна на продукт на място в магазин при досегашните условия.

7. Електронни формуляри за връщане на суми може да попълните: тук

Преди да попълните формуляра "Възстановяване на сума"! Моля, изпратете Вашата пратка към нас на адрес:
гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин