Vans отново изразява себе си, като съживява и претворява класически модели, използвайки различни подходи, за да отправи послание, че класиката е завинаги.
Брандът създава кампания с хора, за които музиката и тяхното творчество са начин на живот, а Vans ги съпътства, докато си проправят път. Или пък обувки заживяват отново и намигват закачливо чрез интересни графични елементи, напомнящи за наследството на марката.
Кампанията Make Your Own Way на Vans представя емблематичните Old Skool чрез талантливи музиканти, участници в конкурси, за да заяви отново своята връзка с музиката и да напомни за пътя на обувките от създаването им до днес. Old Skool дебютират през 1977 година под името Style 36 и са първите, които носят характерната за Vans лента отстрани на обувките, „драсната“ от основателя на компанията Пол ван Дорен.
От края на седемдесетте години Old Skool не е просто част от визията и израз само на възприятие за естетика, а се превръща в свидетелство за начин на живот. Моделът – първоначално предпочитан от малцина, започва да става все по-популярен.
Обувките шестват по улиците, присъстват в скейтпарковете от 90-те, а след това се качват и с артисти и изпълнители на сцената. С времето Old Skool се превръщат в символ за онези, които отхвърлят статуквото, търсят и намират начин да изразят своята творческа свобода.
Друга част от колекцията Anaheim Factory („Aнахайм фектори“) по игрив и забавен начин връща времето назад с цветни и забавни графични детайли отстрани на обувките, превръщайки подметките в своеобразни платна.
Принтове от архивите, се комбинират с конструкцията на оригиналните модели от първата фабрика на бранда в Aнахайм, щата Калифорния, както и с други характеристики като памучните връзки например. В същото време стелките OrthoLite внасят комфорт в класическия стил на моделите.